niedziela, 25 listopada 2012

Święta :D

Heeej :)
Co tam u Was bo u mnie nie za dobrze :c moje gaaaaaaaardło :c i do tego mam gorączkę :(

No właśnie :)
No ok,ok.
więc do rzeczy : 

otóż za 29 dni będzie Wigilia <3 Kocham <3
Uwielbiam ten czas tę atmosferę ♥♥♥
 I przez cały rok myślę o świętach ale tak od października to już tak BAAAAAAArdzo tak mam :)
Właśnie sobie słucham playlist świątecznych na koniec dam wam parę linków. 
I kilka niedorzeczności
24.11.2012r.(wczoraj ) -"Kevin sam w domu "
06.12.2012r.(mikołajki ) - "Kevin sam w Nowym Jorku "
25.12.2012r. (Boże Narodzenie ) - "Kevin sam w domu - po raz czwarty " 

Czy tylko ja uważam ,że to powinno być odwrotnie ! to w Boże Narodzenie powinien być sam w domu ! Albo chociaż w NJ .



I te piosenki : 








Jutro albo dziś po południu będzie więcej :)

A ja się biorę za ozdoby :)

PAAAA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3