niedziela, 11 listopada 2012

Święto Niepodległości i wyprzedaż!!!

Witajcie !
Dziś jest Narodowe Święto Niepodległości .Uważam ,że każdy polak powinien być dumny z tego święta ,że umieliśmy się podnieść!

Weekend się kończy :c
i kilka śmiesznych obrazków które znalazłam :D
tak jest na początku :





A tak potem :C












a teraz fajne oferty na wyprzedaży w cropp'ie
Torba
Torba 49,90zł 79,90zł
SpódnicaSpódnica
2 kolory
Spódnica
49,90zł 69.90zł

Płaszcz damskiPłaszcz damski
płaszcz
99,90zł       139,99zł
T-shirt damskiT-shirt damskiT-shirt damski
t-shirt
19,90zł  34,99zł

Żakiet damskiŻakiet damski
Żakiet
69,90zł         129,99zł


T-shirt damskiT-shirt damskiT-shirt damski
t-shirt
19,90zł    39,99zł

Kolczyki
kolczyki
9,90zł  22,99zł
Pasek damski
Pasek damski
9,90zł   19,99zł

Sweter damski
sweter
59,99zł   89,99zł

Niedawno widziałam pozytywkę.............z reklamy coca - coli! była "figurka " tego tira dróg itd.
na to spadał ten śnieg (taki jaki jest w pozytywkach ) Ale niestety nie widziałam czy była muzyka pewnie była XD


ps: niedługo urządzę notkę z pytaniami o mnie więc zostawiajcie w komentarzach :) pytania !
podobały wam się te wyprzedaże ? Więcej ?



Pa ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3