niedziela, 2 lutego 2014

From today I start a better life! While not dismissing the passion.

Siemka!
Na samym poczatku:


Ot tak. Znowu myślałam dużo nad blogiem < w zasadzie niczego nie wymyśliłam> aż tu nagle kilka minut temu trach! Rób to co chcesz...
Wiecie? W sumie to jest bez sensu!
Powinniśmy robić rzeczy w których widzimy jakiś sens. I jeżeli już coś robimy to całym sercem a nie na odwal się! A więc, spróbuję się przyłożyć do bloga. Bo to on zrobił ze mnie innego człowieka. To wy mnie zmieniliście. Dziękuję.

Ok. Ostatnio troszkę próbuję zmienić w swoim pokoju. To znaczy: ściągnęłam wszystko ze ściany, mam tylko plan lekcji. I tak mi smutno :< więc sobie myślę,żeby coś zmienić mam pewien pomysł ale to dużo miejsca nie zajmie więc muszę główkę wytężyć :C.Ale będzie git :D

Więc w dzisiejszej notce coś o dekoracjach pokoju! :) Zapraszam ;*

Na 1 ogień
Lampa Sweet Home stojąca 47cm
Lampka nocna ♥ Kupiłabym ale chyba nie miałabym gdzie jej postawić :C Szafka nocna przy moim łóżku by dobrze nie wyglądała gdyż jest dosyć nowoczesne i ma duże prostokątne "podpórki" XD
Ale jak będę dorosła to na 100% będzie w mojej sypialni ♥ taka albo taka przywieszana na ścianie; )!

Wycieraczka PRIVAT
Wycieraczka... cudowna *_*

Kominek zapachowy RÓŻA NAPIS wys.12cm fi10,5cm
Kominek zapachowy... piękne malowidłoo ♥_♥

Fotografia na szkle 50x70cm Ulica
Haha zrobię sobie stolik na kawę z takim blatem :P

Pojemnik Delicious szklany z pokrywką wys. 26cm fi15cm
Na ciasteczka! O TAK!

NASTĘPNiE
Tasiemka hearts pink
Jejje! ♥
PS: Nie dawajcie mi tego booo moje rzeczy... nie!

Wieczny kalendarz
JEJUU!!!!
Kupcie mi to *_*

Serce Sweet home
kochane :*

Budka Stratford
Jejuu ciekawa tylko jestem jakiej to wielkości. Jak małe to na klucze jak duże to na kurtkę.

Litery A, B, S, Z


Hamak off white
Zawsze chciałam mieć hamak ;<

trzecie
Puszka mała 'lollipop red'
Nie wiem na co to ale mi się podoba! :)

Biała gwiazda porcelanowa duża
Pomalowałabym :D

TEALIGHT 'star maxi'
Śliczne *_*

Konewka
Piękna!

Metalowe serca 'alpejskie' 4 szt.
Za duużo tego o,O Mój pokój.... haha!


Troszkę odeszłam od tematu :<
A Wy jak ozdobiliście (lub zamierzacie ozdobić ) swój pokój? Proszę dzielcie się pomysłami! ♥

Jestem z Wami myślami! :*
Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3