poniedziałek, 3 lutego 2014

Stylizacjee!♥

Siemka! :)
Sorry,że tak późno ale długo robiłam stylizacje. Więc teraz je Wam zaprezentuję!

turkus
Pierwsza ze stylizacji. Turkusowe rurki z niecodzienną krojem czarną koszulką, oraz majestatyczne butki. Do tej stylizacji dodałam też sznurkową bransoletkę z czymś w rodzaju zawieszek. Fajna opcja w zasadzie... wszędzie, no może tylko nie do szkoły :)!

b
Kolejny z zestawów. Opiera się na mięcie. Gdy zobaczyłam tę sukienkę od razu skojarzyłam ją ze studniówką więc "pod nią" starałam się dokończyć stylizację. Do delikatnej, miętowej sukienki na jedno ramię dodałam szpilki i kopertówkę w podobnej barwie. Zwieńczeniem jest srebrna bransoletka. Która dosłownie mnie urzekła!


Bez tytułu #6
Tą stylizacją poniekąd starałam się złamać stereotypy (; . Sweterek i trampki bardziej pasują do sportowego, dziewczęcego zestawu, prawda? Natomiast czarna, plisowana spódnica ze skórzaną oprawką na smartfona i dodanymi złotymi zdobieniami do czegoś z pazurkiem. Jednak i tak myślę,że to wszystko super wygląda! Ja bym tak wyszła z domu :D A Wy? Co myślicie?

nerd
Teraz coś na luzie : ) Legginsy w norweskie wzory dopasowałam do luźnej bluzy z podobizną znanej postaci :) Do tego beanie z napisem "swag" oraz kujonki z czarnymi oprawkami :) Proste, banalne lecz wygodne i wciąż na topie!

heehe
Ostatnią ze stylizacji jest bardziej wiosenny zestaw. Na białą koszulkę z Garfield'em założyłabym szarą bluzę z zebrą i różowymi akcentami. Do tego legginsy galaxy, vansy w panterkę oraz fioletowe słuchawki. Idealny zestaw na piątkowe wyjście z przyjaciółmi!

Jak podobały się Wam stylizacje?
Dzielcie się swoimi opiniami!
Trzymajcie się.
Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3