sobota, 22 września 2012

Jesienne stylizacje

Hej !
W tej notce stylizacje jesienne z H&M
Mam tylko pytanie wolicie żeby:
a.) ceny były tylko podsumowane czyli te ostateczne
b.) samych ubrań wyszczególnione
c.) i wyszczególnione i podsumowane

 Tak na elegancko do biura ,spotkanie.
cena : 728 , 80 zł
na zakupy , za spotkanie z przyjaciółkami ten sweter dodaje takiego cudownego uroku <333
Cena : 449, 60
Mi się to strasznie podoba <3 tak z klasą
Cena 379,60zł
 brązowo i tak delikatnie
Cena : 279,70zł
 z płaszczykiem
Cena:468,70
 nie mogłam sie powstrzymać z tą panterką
Cena478,70zł
 Heart
Cena 159,70zł

 hihi psikus ode mnie piżamka
Cena :79.70zł
 i z butkami piżamka :)
Cena:239,60zł



Pozdrawiam Was cieplutko

Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3