wtorek, 18 września 2012

Wracam !

Hej ;) 
Wracam!!! Zasilacz bo to przez niego miałam przerwę w blogowaniu ,wymieniony :) 
Nie  wiem od czego zacząć mam nadzieję ,że mi pomożecie . Przy okazji BARDZO dziękuję wam za komentarze ;) JESTEŚCIE CUDOWNI !!!!  
Więc lista może wy powiecie mi co ma być pierwsze powiecie co wyeliminować co dodać ... 
 LISTA : 
1.) Nowy telefon (recenzja ) 
2.) Wakacje (widoki ,przeżycia , polecenia ) 
3.) Szkoła (przybory ,wrażenia ) 
4.) Moda 
5.) Plotki 
6.) O powrocie do szkoły 
7.) Pomysły na aranżację wnętrz (kilka mam :))) ) 
8.) Projekt denko 
9.) o kosmetykach ,pielęgnacji 

No i może coś jeszcze mi wpadnie :D 
ZACHĘCAM WAS DO UTWORZENIA "WYWIADU " PYTAŃ CO O MNIE CHCIELIBYŚCIE SIĘ DOWIEDZIEĆ CHĘTNIE ODPOWIEM . 
  

 OJEJ  ... Ile czasu upłynęło bardzo mi Was BRAKOWAŁO ! 
Coś mi się wydaje ,że zaraz napiszę 2 notkę więc wybaczcie ;) \






PAaaaaaaaaaa ^-^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3