sobota, 22 września 2012

Szkoła I

hej ! 
Więc szkoła -,-
no ale ok może przeżyjemy nie wiem jak wy ale ja UWIELBIAM szkolne zakupy po prostu tak mam :) Ale pewnie to nie tylko ja . Nie napisałam drugiej notki nie wiem czemu nie miałam weny ... o.O Więc dziś rzeczy ze sklepu 
3....2....1.... 
START!
Plecaki :
To dla bardzo dziewczęcej dziewczyny , lubiącej takie wzorki :) 
Pink ...
Też ładny :)
ładny ma wzorek ale trochę dziwny kształt
Malinkowy trochę

JA WAS Z GÓRY BARDZO PRZEPRASZAM ALE WIĘKSZOŚĆ PEWNIE BĘDZIE RÓŻOWA PONIEWAŻ ICH JEST NAJWIĘCEJ A JA NAPRAWDĘ NIE ZNAM WASZYCH GUSTÓW . 
i już nie mam pomysłów więc 
TORBY : 
właściwie to dużo jest ładnych : 

Kitty <333
ładna ;0
klasyka
szalonnnaaaaaaaa ;0

Nike
z flagą .
Piórniki
ładny
Arbuzik <3
słodki <3
z guzikami
Na dziś tyle dokończę :)



Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3