wtorek, 26 marca 2013

Co zabrać na wycieczkę klasową? - odpowiadam na pytanie :)

Hej!
Ale mnie teraz wzięło na miłostki <3... przeczytałam pewne piękne opowiadanie i prawie się poryczałam.


Drogi Pamietniku : Jestem na lozku w szpitalu, doktor mowi ze beda mnie operowac i moge tego nie przezyc. Potrzebuje nowego serca, potrzebuje rowniez kogos kto moglby mnie wesprzeć w tych trudnych momentach, ale moj chlopak jeszcze nie przyszedl.

Drogi Pamietniku : Oprecja skonczona, doktorzy mowia, ze wszystko poszlo zgodnie z planem, ze sie udala, ale ja nadal potrzebuje kogos kto mnie moglby wesprzec wtych trudnych chwilach, ale jego caly czas nie ma.

Drogi Pamietniku : Minal juz tydzien, wyszlam ze szpitala, wszystko ze mna w porzadku, moj chlopak nadal nie przyszedl wiec teraz postanowilam do niego pojsc, bo bardzo sie tym przejmuje.

Drogi Pamietniku : Bylam u niego, dlugo walilam w drzwi ale nie bylo nikogo, weszlam do srodka, drzwi byly otwarte i na stole byla kartka papieru ktora mowila:

"Kochanie, wybacz mi, ze nie moglem Cie wesprzec w tych trudnych momentach a tak wiem ze tego potrzebowalas. Chcialem zrobic ci prezent, moje serce juz dla mnie nie bije, ale jestem szczesliwy ze moge ci je dac, ze nadal zyje w Tobie .. Kocham Cie .."        

A teraz chciałam odpowiedzieć na pytanie Madzi : ) :
"Ja jadę na wycieczkę w czerwcu, z klasą, a na majówkę do Francji <3 Może poradziłabyś mi co mam zabrać na tą czerwcową i ogólnie, jak jedzie się na wycieczkę z klasą?"
Postaram się dobrze odpowiedzieć :) i zgodnie z twoimi oczekiwaniami a więc:
Madziu ! Zależy gdzie jedziesz ale jeśli jedziesz gdzieś pośrodku Polski np. do Warszawy to polecam byś wzięła :(oczywiście ilość ubrań zależy od tego na jak długo jedziesz ) :)

W walizce : 
- Jeansy
- dresy albo inne wygodne spodnie (np. legginsy weź ze 2 pary)
- bluzkę z krótkim rękawkiem
- bluzę 
-sweter
-bluzkę z długim rękawem (weź chociaż 1 ) 
- bluzkę bez rękawków
- cienki sweterek lub cienką bluzkę 
-bieliznę
-shorty
-adidasy
-wygodne buty sportowe
- baleriny
- buty do chodzenia po ośrodku
- buty pod prysznic

Kosmetyczka :
-płyn do kąpieli 
- mydło 
-szampon 
-krem nivea
-chusteczki hig.
- chusteczki dla niemowląt
- twoje kosmetyki :)

Dodatkowe :
-torba lub plecak
- okulary przeciwsłoneczne

Rzeczy do autokaru:
- jedzenie np. woda i sevendays
-  rzeczy żeby się nie nudzić np.:
- karty flirt towarzyski
- książka
-mp3
-gazeta dla nastolatek np. bravo
- zeszyt i piórnik
-  telefon
- mini gry 

Reszta zależy od twojej wyobraźni ! Mam nadzieję,że pomogłam napisz jak Ci się podoba :)
Pozdrawiam
Lenka

1 komentarz:

  1. Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytanie :) I gratuluję, zostałaś dominowana do The Versatile Blogger Award! Szczegóły u mnie :)

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3