piątek, 1 marca 2013

Wszystkiego Najlepszego !!! :*

Heey!
Dziś nie byłam w szkole :c tylko  u lekarza nie jestem chora tylko... nie jest za ciekawie...
Dziś kupiłam słuchaweczki <3 i jeszcze coś ^^
Dzisiaj moja kochana owieczka ma urodziny :)
Z tej okazji chciałabym ci życzyć wszystkiego naj <3
Rozwiniętą wersję masz na fejsie :D
Ale chciałabym coś tu dodać :

Zawsze gdy będzie ci smutno, nie wachaj się... zadzwoń do mnie. Zawsze gdy z nikim nie będziesz chcieć rozmawiać... zadzwoń do mnie będe milczeć razem z tobą. A gdy będzieć mieć już wszystkiego dosyć... zadzwoń do mnie, pomogę ci. Lecz jeśli zadzwonisz i nikt nie odbierze, przybiegnij do mnie bardzo szybko,... bo mogę wtedy potrzebować twojej pomocy. ................ Magdalena <3

;) 

Nom pośmialy my :D 
Wiecie skąd too ? :D
A dziś notka o fajnych ciuszkach na lato/ wiosnę.
Koszula dżinsowa 99.90zł

Biały top 24,90zł
shorty 39,90zł
rajstopy 2-pak 19,90zł
Baleriny 39,90zł

Propozycja II : 
39,90zł
Spónica 79,90zł
Kardigan 79,90zł
Sandały 149,90zł

Propozycja III : 
top 39,90zł
legginsy 129,90zł
baleriny 39,90zł

Ładne?
Nie nie to nie koniec mam jeszcze test który się sprawdza : 
Zapożyczony z bloga http://teenagers-troubles.blogspot.com/
Zabawa ta nie powinna ci zająć dłużej niż 3 minuty, a jej wyniki z pewnością będą dla ciebie zaskoczeniem.

Zasady:
  1. Czytaj "polecenia" i realizuj je po kolei bez podglądania kolejnych pytań.
  1. Nie oszukuj, tylko wpisuj to, co pierwsze przychodzi ci na myśl a sam zobaczysz, ze warto było...
Przygotowanie:
a. Weź ołówek (długopis) i kartkę.
b. Kiedy będziesz wyszukiwał imiona, szukaj wśród ludzi, których znasz - kieruj się instynktem.
c. Przechodź zawsze do pierwszej następnej linijki - nigdy dalej, inaczej stracisz przyjemność zabawy.
1. Napisz na kartce liczby od 1 do 11 - po lewej stronie, od góry do dołu.
2. Obok cyfr 1 i 2 napisz dowolne liczby.
3. Obok cyfr 3 i 7 napisz imiona dwóch ludzi, o płci odmiennej niż twoja.
4. Nie patrz na koniec, bo sfałszujesz wyniki.
5. Napisz dowolne imiona (przyjaciół lub rodziny) w pozycjach 4-tej, 5-tej i 6-tej.
6. Obok numerów 8, 9, 10 i 11 wpisz po kolei cztery tytuły piosenek.

A oto wynik zabawy:
Możesz opowiedzieć tylu ludziom o tej grze, jaką liczbę wpisałeś w pozycji 2
Osoba, której imię wpisałeś w pozycji 3, to ta, którą kochasz
Osoba z pozycji 7-mej jest ci miła i sympatyczna, lecz nie możesz być z nią razem
Osobę z pozycji 4-tej lubisz (doceniasz) najbardziej
Osoba z pozycji 5-tej, to ta, która zna cię najlepiej
Ten/Ta spod numeru 6 przynosi szczęście
Piosenka z numeru 8 kojarzy ci się z osoba spod numeru 3
Piosenka z numeru 9 przeznaczona jest dla osoby spod numeru 7
Piosenka z numeru 10 najlepiej opisuje twoja osobę
Piosenka z numeru 11 najbliższa jest opisowi twoich uczuć


Już weekend ;) Jutro idę na urodzinowe party życzcie mi fajnej zabawy ;) Bo ja życzę WAM :D
Pozdrowionka dla czytelników :* 
Lenka

1 komentarz:

  1. Biały top ci się troche zlał z tłem ;3
    Ale świetny blog! Obserwuję i liczę na rewanżyk ;3
    http://www.spelniac-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3