niedziela, 21 kwietnia 2013

Fajne gadżety na prezent

Hej!
Dziś niedziela jak niedziela :) Właśnie "leci" powtórka "the voice of Poland" muszę przyznać ,że są dobrzy ;p
Niedługo mam urodziny więc tak mi przyszło na myśl żeby napisać o gadżetach na prezent :) Zapraszam!:
http://www.toys4boys.pl/

Czekolada do malowania ciała
19,99zł


Długopis golfisty ;)
35,00zł


Grzejące kapcie USB :)
59,oozł

Jadalne flamastry
29zł

Cofający się zegar z trollface XD
49zł
Dźwiękowy pluszak Creeper z gry Minecraft
Dźwiękowy pluszak Creeper z Minecrafta! <333
189zł
Generator tęczy
Generator tęczy
139zł
2future.pl

Podgrzewacz do kubków na USB
24,95zł

Lampka do książek
34,95zł
gadzeter.pl
Czapka z brodą
Czapka z brodą !
55zł

Lenka :D
PS: Mam pewien pomysł...

2 komentarze:

  1. Otagowałam Cię u mnie w poście! Zapraszam ♥

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu też znajdziesz fajne "gdżetowe" pomysły tym stylu: The Gifts Uwielbiam takie oryginalne i zabawne drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3