poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Sprawozdanie z przyjęcia.

Hej!
Na początku chciałabym Wam baardzo podziękować za aż ... uwaga! 11703   wyświetleń!!! Thank YOUU . Dziękuję bardzo. <3

No to chcieliście notkę z urodzin :)
Więc tak zaprosiłam 5 osób: ) urodziny zaczynały się  o 15:30 ale już ok. 15:15 wszyscy zaczęli się schodzić.
Na początku prezenty :) Uważam,że dostałam bardzo fajne prezenty :) No i dziękuję Wam bardzo dziewczynyy! <3

Słodyczy nie liczę bo już kilka czekolad zjadłam >.<
Od Paulinki :)

Nie ma to jak naklejki z Pucci :D

<33


kolczyki c;





Pogięta torebka dzieła Lenki uczcie się za parę lat to będzie dzieło sztuki :) 

Polecam przeczytane w 1,5 dnia :D

graa :O była w papierze ale go musiałam podddrzeććć

blue


biżuteria *_*

notes

I prezent od Julci siedzącej obok <3

z II strony :D


futerał na tel :D

Mam na ręce :D bransoletka 

portfel


tajemnicza koperta

kotecek!

 Notes z truskawkowego ciacha ! :D




No i tę część notki piszę z Julki kompa bo dzisiaj u niej nocuję c;; 
A więc :
pograłyśmy w  coś tam,  zjadłyśmy tort, znów gry,  później oglądałyśmy straszne i śmieszne  historie, zjadłyśmy pizzę, poszłyśmy na plac. Później grałyśmy w mafię ^_^
Ogólnie uważam ,że impreza była udana :)
Pozdrawiam
Lenka

PS: Było tu jeszcze coś ale bardzo nie spodobał mi się jeden z poniższych komentarzy. Niestety jestem zmuszona do włączenia moderowania komentarzy.

3 komentarze:

  1. Lenko, wysłałam ci życzenia urodzinowe w prawdziwą datę urodzinna maila dostałaś?

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałam ale dziękuję ;)
      Pozdrawiam
      Lenka :*

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3