niedziela, 12 stycznia 2014

Nowe życie.

Hej!
Bardzo długo zbierałam się do tej notki. Właściwie nawet nie wiedziałam co chcę w niej przekazać. Jak wiecie bardzo długo mnie nie było na blogu. No, może nie tak znów długo bo ok. tydzień ale no cóż... dla mnie to była wieczność.A więc do rzeczy! Nie pisałam bo postanowiłam w pewnym stopniu zmienić swoje życie. Robić to co sprawia,że jestem szczęśliwa i spełniona. Już zrobiłam jeden bardzo drastyczny krok, ale nie żałuję go, chociaż to bardzo bardzo wielki krok. Ale pozwólcie,że nie powiem o co chodzi, ponieważ to osobista sprawa. Nie mogę pisać tak często jak kiedyś- to nie spełnia celu. Powinno się pisać kiedy będzie o czym i tak właśnie zrobię.
U mnie wszystko w porządku...
trzymajcie się
Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3