niedziela, 5 stycznia 2014

Przyjaźń,czy warto?

Hejka!
Dzisiaj taka bardziej tematyczna notka. A mianowicie o przyjaźni.
<nagrywałam filmik inny ale jakość powaliła :C +mam od soboty nowy tel ^^>!

W swoim życiu miałam już trochę tych 'przyjaźni' ale na koniec zwykle te osoby robiły mi coś okropnego i się rozchodziło :/. Nie mam szczęścia do przyjaźni. Może dlatego,że jestem za bardzo wrażliwa? :C
Ale teraz kocham moją Olcię ♥




Mam też przyjaciół "z podwórka" których kocham ponad życie!

Takie głupki <33 zrobili ten kolażyk :***

A więc czy warto szukać przyjaciół i się angażować?

Myślę,że warto chociaż czasem ranią, kiedy zostawią nas "na lodzie". Ale każdy potrzebuje przyjaciela. Kogoś komu może się zwierzyć i przy kim może mieć 100% głupawkę nie przejmując się tym. Jednym słowem prawdziwy przyjaciel: wspiera, szanuje, jest przy tobie. Tak jak moi przyjaciele którzy wytrale utwierdzają mnie w przekonaniu,że "umiem śpiewać" kocham♥

Jednak to przyjaciele. I warto.
Jednak pamiętajcie: na zawsze ponosicie odpowiedzialność za to co oswoiliście :P.
Przyjaciele to swoją drogą uzależnienie i nałóg. Kiedy ich nie widzisz cierpisz i po nocach siedzisz na tinychacie ;_; .


Jeśli nie macie przyjaciela nie załamujcie się. Gdzieś,ktoś na was czeka! Na pewno.



Przyjaźń to także zrozumienie.

Prawdziwy przyjaciel Cię pocieszy ale sekundę później doda weź 4 litery i zrób to czego chcesz ;pp.





Nie mogłam iść z nimi na lodowisko, to przerobili zdjęcie ♥ Żebym się czuła jakbym tam była haha :* Kocham Was <3333.

Prawdziwy przyjaciel po jednym słowie rozpozna,że coś jest "nie tak".

Okay, co wy sądzicie na temat przyjaźni? Czekam na Wasze przemyślenia.
Buziaczki!
Lenka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3