środa, 15 stycznia 2014

Room inspiraion

Hejka!
Jestem mega szczęśliwa i naładowana pozytywną energią! Dlaczego? Już tłumaczę! Otóż moja przyjaciółka która od kilku dni była smutna jest nareszcie szczęśliwa! W dodatku ona i mój kolega! ♥♥♥  Po prostu extra! Takie słodziaczki :P

Dzisiaj coś extra czyli pokojowe inspiracje! Kocham je ♥ Mam nadzieję,że Was jakoś troszkę zaispirują :*
Moja ściana wygląda tak :

nic specjalnego kolorowe, głupkowate i pozytywne ;D


Patrzcie co znalazłam na dysku!!! <google>



Jaram się to jest taakie fajne! Dzięki google ;3


Ok to teraz jeszcze te inspiracje!

Glassy
Design | via TumblrBed
🎀Wonderful room!Breath taking room
cute hipster apartment - Google SearchTumblrHearts
Domino clockの- White room
Loving this photo!
Pinterest- bedroom. ♠ | via Facebook
Die Möbelschieberin... | shabby chic homes
Chanel | TumblrMy roomBedroom | via Tumblrmemories' wall
Room :)
Untitled
.
Dreamroom<3Untitled
Untitled👍
Tumblr
Room


Super! Wszystkie te rzeczy chciałabym zastosować (oczywiście nie naraz ) ;) 
Co Wam się najbardziej podobało?
Lubisz takie notki?

A tak w ogóle to co u was słychać??? Koniecznie napiszcie!
Lenka
PS: MOŻECIE PISAĆ W KOMENTARZACH PYTANIA DO MNIE JEŚLI UZBIERA SIĘ ICH WYSTARCZAJĄCO ZROBIĘ NOTKĘ Z ODPOWIEDZIAMI. MOŻNA JE ZADAWAĆ POD KAŻDĄ NOTKĄ DO ODWOŁANIA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3