niedziela, 15 lipca 2012

Koś....

Hey !
Mam jedno pytanie ...chcecie candy??!
A w dzisiejszym poście ubiór do kościoła jako że dziś (nie wiem jak u Was przynajmniej u mnie) 
jest troszkę chłodno będą ocieplane wersje :D 

mhmm.... intensywne szpilki ,marynarka i sukienka w kolorze pink ♥ :) 
Cena : 199,70 zł 


Znowu szpilki tym razem delikatne :) Do tego luźny top i turkusowa spódnica :)
Cena:199,70 zł 
:D Znowu to samo :P
Legginsy i tuniczka ♥ jak słodko
Cena:169,60zł

Pink ♥ ile tych serduszek w tym poście :D I'm Barbie girl . :P
Cena:159,60zł


na złoto :)
Cena:339,70 zł

i na koniec coś takiego jak ja dziś miałam na sobie :)
Cena:259,60zł
Ja wyglądałam tak : 
  • nowe jeansy
  • różowe bolerko
  • czerwona bluzka w kwiatki na gumce (którą można opuścić na ramieniu ) 
  • i różowe sandałki z kryształkami  
:) Lenka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3