poniedziałek, 30 lipca 2012

Sandałki

Hey Girls ! 
Serii "Ze sklepu " szczerze ? Mam już dość i nie mam pomysłów -,- zresztą wydaje mi się ,że wy także ; ) 
Potrzebuję sandałków więc zrobiłam mały przegląd : 

 
mierzyłam je tylko ,że  ... założyłam je i wydawały mi się za wąskie i pięta wyleciała mi w ogóle z tego "zakończenia " z tyłu więc nie wiem ale może jeszcze raz spróbuję Są strasznie ładne zwłaszcza pomarańczowe które mierzyłam ale znalazłam tylko to zdjęcie ...
BOTI : 

But CLARA BARSON TS18337
Te są śliczne *_* minus niektórzy nie lubią "japonek " plus szybkie zakładanie z powodu zapięcia na zamek 
39,99 zł 
But CLARA BARSON W1539567-7Te też całkiem całkiem ale dla mnie troszkę za dużo pasków 
49,99zł
But CLARA BARSON WP41-93383dziwne ale ładne
39,99zł
CCC:

Cuudowneee 
39,99zł

Fajne ładne tylko nie za wysokie ? (chodzi mi o te zapięcia są chyba powyżej kostki co może powodować dyskomfort -,-  )
59,99zł


ładne :) 
99,99zł

hmmm nawet spoko :p 
119, 99zł

śliczne takie delikatne
39,99zł









*_*
69,99zł

łaadne :)
49,99zł



Śliczne ♥ _ ♥
49,99zł

koraliczki <3 :p 
Ale podeszwa... -,-
59,99zł

śliczne ale chyba gorąco w nich
49,99zł


WOW ! :) 
49,99zł

Kocham kocham kocham kocham  ♥ _ ♥
99,99zł

Lenka!



2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3