poniedziałek, 30 lipca 2012

Ombre

Hej : ) 
Chciałam coś zrobić z włosami od dawna ale mówiłam w wakacje najpierw chciałam ściąć ale szkoda mi było bo trochę to zapuszczałam ; ) Potem chciałam się przefarbować na blond ale w końcu padło na ombre a zwłaszcza od wczoraj kiedy znalazłam super "przepis " który napiszę wam na końcu :) 
Ombre mam różowe ale ciemniejsze na zdjęciach chyba nie wyszło ale mi się strasznie podoba! 
Następnym razem może zrobię inny kolor :)))))
Moje ombre ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Jeśli klikniecie 
na zdjęcie to się powiększy ; ) 

SPOSÓB NA OMBRE :

Potrzebujesz :
  • bibułę 
  • stary ręcznik i/lub stare ubranie niepotrzebne 
  • gumowe  lub foliowe rękawiczki 
  • nożyczki 
  • ewentualnie malutkie klamerki 
Wykonanie: 
Wybierz kolor bibuły i potnij ją na kwadraty ( ja pocięłam 5cmX5cm ) 
przebierz się w stare ubranie . Zmocz włosy (ja umyłam )  
załóż rękawiczki (jeśli takich nie masz możesz założyć po prostu woreczki śniadaniowe)
jeśli masz grzywkę i nie chcesz jej farbować podepnij ją klamerką zarzuć na siebie ręcznik stary 
nałóż na pasma włosów bibułę i jakby "zagnieć " ją na włosach zmocz . przez 5 minut trzymaj potem zdejmij . Zagnieć od razu na wszystkich pasmach to będzie szybciej . Wysusz włosy . 
I Gotowe :) 
Zmyjesz to po 1 myciu (chyba :p)


Na jaki kolor wy zrobicie ? 
Zrobicie ?

Lenka ; )  


SPROSTOWANIE: To tak łatwo nie schodzi myślę ,że to zależy od włosów ale ja miałam pół roku ponad w końcu ścięłam.

17 komentarzy:

  1. Kolorowe końcówki są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. superasie sweet! :) hihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha Ha xD mi się trzymało 4 mycia :3 na zieloono xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak farbowałam w zeszłym roku na początku sierpnia na różowo co u mnie wyszło na fiolet to trzymał mi się do grudnia.Teraz mam część włosów rude ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. boje sie że mi to nie zejdzie do końca wakacji ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest ślicznie, tylko jednyna obawa boję się czy zejdzie do końca wakacji :c

    Julia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyszło, 10 min i gotowe :3 uwaga na ciało, bo farbuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jestem pewna czy zmyje się do końca wakacji
    (moja koleżanka zmyła po jednym myciu)

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiam sie czy mozna zrobic cos zeby ten kolor utrzymywal sie dluzej bo schodzi mi po 1 myciu??? Wiesz moze co moge zrobic?? Moja przyjaciółka pomalowała w sierpniu i dopiero teraz jej sie zmylo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... a gdybyś spróbowała pianką? Tu o tym pisałam : http://lenka347.blogspot.com/2013/08/ombre-hair.html

      Ja miałam to bardzo długo :C A może za krótko trzymasz bibułę?
      Lenka

      Usuń
  10. Ja farbowalam na rozowo koncowki...Bez obrazy ale to na tym zdjeciu wyglada jak stara baba xd Bo takie siwe i fioletowe koncowki xddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie robione dawno, w ogóle nie zwracałam uwagi na stan włosów i światło to dlatego taki rezultat :D . W rzeczywistości włosy wyglądały o wieele lepiej;)
      Pozdrawiam
      Lenka

      Usuń
  11. czy da się tak zrobić żeby zmyło się za pierwszym razem???

    OdpowiedzUsuń
  12. Heeey! Ja mam jasne brązowe włosy i zamierzam pomalować końcówki na granatowo. Zaraz jadę na kolonie i chciałabym mieć te końcówki przez pełne 2 tygodnie. Jest jakiś sposób żeby tak szybko się nie zmyły i żebym nie zafarbowała wody w basenie? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie się tak długo nie zmywa bo masz zniszczone włosy. Długość utrzymania koloru jest zależna od stopnia zniszczenia ;) lub też od ilości nałożonego barwnika :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3