wtorek, 24 lipca 2012

Waakacje :) = moje kosmetyki

Hej dziewczyny :)
Są wakacje :) Więc dziś przygotowałam dla Was post moje kosmetyki które zabieram na wakacje Ja osobiście jadę w góry ^_^ Myślałam ,że nigdzie nie pojadę ale się udało !
Więc Kosmetyczka ja mam taką


 kupiłam ją chyba 2 lata temu i dałam ok. 35 zł
ale jest super często ją używam a jest jak nowa .
Uwielbiam ją :)






oprócz tego
krem do rąk
2 zł w rossmanie była wyprzedaż :)
Krem fajny dobrze nawilża wchłania się szybko.
glicerynowy ma bardzo ładny zapach
polecam !

więc
cena : 1,99 zł
Zapach : śliczny delikatny ale odświeżający :)
opakowanie : wygodne fajne no opakowanie jak od kremu ;)
konsystencja : kremowa dobrze się rozprowadza :)
trwałość :dosyć dobra szału nie ma ale jest ok :)
kolor : no białyy ;)



błyszczyk  Lip Gloss Diamond

cena : nie wiem bo zakosiłam go mamie :p
 Zapach :  fajny owocowy :) 
opakowanie : trwałe jeszcze się nie rozwaliło :)po tylu próbach :D ...
konsystencja : dobrze się rozprowadza
trwałość :długo utrzymuje się na ustach
kolor : ładny delikatny różowy :)



i ma taką szczoteczkę :) ( mięciutką )










moja mgiełka do ciała
mam jej już mało więc muszę kupić drugą :)

cena : nie pamiętam już :/
Zapach : ładny taki delikatny
opakowanie : trwaaałe
trwałość :1 psiknięcie - nie wiem ok . 3 godziny ?








cena : ok. 8zł?
Zapach : ładny nie wiem jak go określić dla mnie cudo <3
opakowanie : trwałe

trwałość : 24 godz.











Mój szampon <3

cena : 6,20
Zapach : mniam ! owocowy ale pachnie jak pyszne ciasteczka
opakowanie : plastik
polecam bo moje włosy po nim są puszyste i nabłyszczone :)
jest ti Schwarzjiof schauma olejek intensywnie pielęgnujący z olejkiem z orzechów Makadamia do włosów skłonnych do rozdwajania się




świeży odświeżający dobry ale szczegółów nie pamiętam o.O









mój kochany mały kremik : ) kiedyś w rossmanie była promocja na takie małe kremiki :)
ten bardziej trzymam na wyjazd a na codzień używam
normalnego  lub bambino <3








Mój kochaaany <3

cena : ok . 8-9 zł
Zapach :  cudowna kremowa malinkka <3
opakowanie : na +
konsystencja : extra
trwałość :jeszcze przynajmniej godzinę po kąpieli czuję ten pyszny zapach!







 pomadka nawilżająca bezbarwna dobrze ją mieć : )
miałam taką grejfprutową super ale nie zgubiłam :/











i jeszcze ewentualnie jakiś balsam :)


Lenka 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3