czwartek, 30 maja 2013

Dzisiejszy dzień!

Hej!
Opowiem Wam w skrócie co dziś robiłam ;)

Dziś jest Boże Ciało więc rano byłam w kościele .
Później oczywiście obiad itd. Przy obiedzie schabowy wyrwał mi zęba XD .
Na skypie rozmawiałyśmy z Julką. jej blog. Zaprosiła mnie do siebie. Poszłam ok 15
Spotkałyśmy się w trakcie drogi ponieważ Julka wyszła z psem. Poszłyśmy do jej domu, odprowadzić pieska. Ubzdurało mi się ,że idę na hot-doga. Poszłyśmy na stację paliw. Ale to tu niby nie było, tu coś. W końcu po 3 wejściu do sklepu statoila kupiłyśmy hot-dogi z kabanosem <3. Poszłyśmy na plac zabaw, ale weszłyśmy na taki daszek. Rozmawiałyśmy, a ludzie tylko dziwnie się na nas patrzyli. W końcu postanowiłyśmy,że zrobimy kilka fotek . Więc chciałam zejść by zrobić Julce fotki , ale bałam się zeskoczyć po 5 minutach zeszłam bokiem XD .
Kilka fotek:






Oto kilka z tych fotek ;) Dziś bawiłam się w przerabianie ich, dodatkowo większość rozjaśniłam bo były za ciemne. 


Później poszliśmy do jej domu. I zrobiłam sobie kilka fotek w jej okularach (nie musi nosić ich ciągle)




Musiałam wstawić tak bo inaczej były takie dziwnie zmniejszone... wiecie.

Jeszcze jedna "normalna fotka"

A nawet dwie :D

Później porobiłyśmy kilka rzeczy na komputerze. I zadzwoniła moja mama ,żebym wracała do domu bo siwo jest. Powiem szczerze ,że nie zauważyłam tego, Julka miała zasłonięte okno i nie widziałam :D




Było nawet jeszcze siwiej...

Jakaś tam fota po drodze ;p


Burzy nie było , tylko było siwo i wiało, grzmiało, błyskało się itd. jak wracałam, trochę się bałam. Ale na szczęście wszystko dobrze się skończyło ;)

Lenka 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3