wtorek, 21 maja 2013

Przepraszam!

Hej!
Przepraszam Was bardzo, wiem ,że zawaliłam,że zawiodłam. Przepraszam, dziękuję bardzo pewnemu anonimowi który pomógł mi się podnieść. A więc przez cały tamten tydzień miałam strasznie dużo pracy  i nawet nie miałam chwilki na notkę. W sobotę byłam na urodzinach koleżanki... niestety źle się czułam i musiałam wyjść wcześniej -,- masakra. Teraz jeden z chłopaków rozpowiada głupie plotki .... JAK JA NIENAWIDZĘ CHŁOPAKÓW!!!!! Normalnie.... -,- masakra. Przepraszam jeszcze raz. Iiiii mam dla Was  niespodziankę a oto http://instagram.com/lenka347 mój instagram! :D <3

Pozdrawiam
Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3