niedziela, 19 maja 2013

Niestety

Hej!
Przepraszam Was za moją nieobecność ;( W tygodniu miałam takie urwanie głowy, ,że nie miałam czasu nawet siąść przed laptopem :( Chętnie napisałabym Wam teraz jakąś fajną notkę, ale strasznie źle się czuje przez co wczoraj musiałam wyjść z urodzin mojej koleżanki :((( .

Mam nadzieję ,że już niedługo będę na siłach by napisać notkę, i przepraszam ,że nic nie piszę :(
Pozdrawiam
Lenka ;*
PS: Przepraszam za opóźnienia w nagrodach i za nieskładność tej notki.

1 komentarz:

  1. Strasznie ostatnio zaniedbujesz bloga, może to dlatego, że masz już tyle wyświetleń... Proszę nie osiądź na laurach i nadal pisz bloga i niech notki pojawiają się codziennie, a nie co dwa tygodnie ;)Proszę nie traktuj mojej uwagi jak hejta, bo to tylko uwaga, choć wiem, że pewnie nie upublikujesz tego, tylko usuniesz, wydajesz się sympatyczna i bardzo cie lubię. Chciałabym cię poznać, może założysz instagrama ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3