poniedziałek, 2 września 2013

I po strachu!

Hello!
Dzisiaj było super wbrew pozorom, w kościele śpiewałam w chórze ^^ i czytałam wstęp ale było zimno... brr! Później udaliśmy się do szkoły okazało się ,że nasza klasa powiększyła się o 1 osobę czyli razem jest nas 18. Fajnie :D Plan mam w poniedziałki mam na 7:30 a w resztę dni na 8:25 czyli jutro idę na 8. Myślę ,że ten rok szkolny będzie fajny niestety nie zrobiłam zdjęcia stroju ale myślę ,że wybaczycie...
KC :**** ♥♥♥

A ja tymczasem zmykam zostawiając Wam jeszcze super-chusteczki!!!




Może to nie chusteczki.. ale






Papa
Lenka
PS : jak było u Was?????

2 komentarze:

  1. Hahhah świetne! :D
    U mnie w klasie jest nas 29 osób :O

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas jest 24 osoby. Nikt nowy nie doszedł...

    hania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3