niedziela, 15 września 2013

Zeszyt...^^

Hej!
A więc już znacie tytuł tego posta bo niechcący napisałam tytuł i opublikowałam i nie chce mi się tego cofać ... Ach ta moja inteligencja!
Wpadłam przed chwilą na pomysł mianowicie: założę zeszyt i będę tam pisała posty i pomysły na posty ponieważ kiedy po tak długiej przerwie już się siada  i chce coś napisać to czasami jest naprawdę trudno a więc strzeżcie się...!!! ^^






Nie no aż tak źle to nie będzie.

Jutro mam informatykę, tyle że będziemy pewnie coś w wordzie robić, ogólnie to ja mam straszliwie straszne odpały na infie i gadam same głupoty... Do tego mamy nowego nauczyciela...Ok to do sedna to jest taki zwykły organizacyjny post a ja teraz się zabieram i korzystając z tego,że mojego brata nie ma to napiszę postów na zapas i będzie a więc jeszcze dziś będzie post....

Słodkiegoo!!!
Lenka ;o


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3