piątek, 13 grudnia 2013

Before i die! ♥

Siemka!

Dziękujęę Wam za wsparcie, kochane :*.
Dzisiaj się gorzej czuję ale myślę,że będę żyć ;).
Ok, to teraz w sumie już chyba TAG który jakiś czas temu stał się bardzo popularny. Miałam go już zrobić wcześniej, nawet go miałam w roboczych ale jakoś nie dokończony został.
Ałał, moje oko. (Wsadziłam sobie niechcący palec do oka chwilę temu, bolii)

Ok, to przejdźmy do moich wariactw!



Jeszcze tego sobie słucham! :)


Zestarzeć się z kimś kogo kocham


Przeprowadzić się do LA


Zrobić zakupy w Big Apple! ;)


Spać pod gołym niebem!


Przytulić pingwina! ♥


Udać się do Świata Disney'a


Pojechać do Paryża


Spędzić cały dzień i noc na plaży


Wsiąść do taksówki i krzyknąć "za nim!"


Podróżować po całym świecie


Pojechać na hawaje


Kupić czerwoną szminkę od chanel


A co Wy chcecie zrobić przed śmiercią? Podzielcie się ze mną tym w komentarzu.
Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3