sobota, 21 grudnia 2013

Mini haul

Siemka!
Kochani,przepraszam,że długo nie pisałam ale nie miałam weny a nie lubię pisać takich badziewnych postów.
Wolne od szkoły, okres bliskoprzedświąteczny ;d myślę,że w najbliższych dniach na blogu zawieje śniegiem ;D a może nawet jeszcze dziś?

Dziś wybrałam się na małe świąteczne zakupy i postanowiłam pokazać wam moje zdobycze ;)
NY City <3 

Może być jako bluzka albo sweterek ;D



Z serduszkiem i złotymi trójkątnymi ala'ćwiekami. A zapomniałabym! Jest jeszcze złoty zamek ;)

Rękawiczki ;* 

Takie moje głupkowate ;D

Zawsze chciałam rękawiczki w takie norweskie wzory


I jeszcze nowy komplet. Niebieski bo nigdy nie miałam. Tyle wygrać! (Pożegnanie z różem! :*)
Czapeczka i komin ;D


To by było na tyle.
Wesołych świąt misiaki.! :*
Lenka



3 komentarze:

  1. Świetne sweterki :)
    Ja mam rękawiczki we wzory norweskie, ale różowe ;)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to twoje zakupy z secondhandu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...nie? Te rzeczy są nowe. Jak Ci się nie podobają to napisz normalnie, z konta.
      Lenka

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3