poniedziałek, 30 grudnia 2013

Nowa strona rossman'u!

Siemka!

Muszę się uporać z tym wyglądem (by przywrócić go do porządku dziennego) ale cóż nie wychodzi ;C.

taka ;O
Myślę,że jest troszkę bardziej przejrzysta mnie ta zmiana się podoba! :)

Swoją drogą byłam dziś w rossmanie ;D

Przedstawię Wam teraz kilka ciekawych według mnie promocji z wyżej wymienionej drogerii.

Lirene Body Arabica balsam brązujący karnacja 250ml, pełna oferta
Balsam brązujący
9,99zł

Fa damski antyperspirant w spray
Antyperspirant 5,99zł

Toni&Guy profesjonalny szampon do włosów 250 ml
Toni&Guy profesjonalny szampon do włosów
19,99zł

Toni&Guy  profesjonalny szampon suchy do włosów 250ml
Profesjonalny suchy szampon do włosów

24,99zł

Isana zmywacz do paznokci bez acetonu 50ml
Zmywacz do paznokci bez acetonu
1,99zł

AA BB balsam głębokie odżywianie 400 ml
AA BB balsam głębokie odzywianie
12,99zł

AA Ciało Wrażliwe balsam do ciała 250ml, pełna oferta
Wrażliwe balsam do ciała
8,49zł

ISANA szampon suchy do wlosów 200ml
Szampon suchy do włosów
5,99zł

Dove odżywka do włosów 200ml, pełna oferta
Odżywka do włosów
7,99zł

Tutti Frutti masło do ciała 250ml, pełna oferta
Masło do ciała~Tutti Frutti
9,99zł

Wellness&Beauty mleczko do ciała 200ml, pełna oferta
Mleczko do ciała
4,59zł

Bleib g. mieszanka studencka 175g
Mieszanka studencka
6,49zł
<po tym co internet ze mną zrobił śmiem twierdzić,że za bogata XD huhehue >

Ok, dziś serialee! Tak dawno nie było! Przynajmniej według mnie ;)

Jutro Sylwester... Świętujecie?
Ja mam wiele zaproszeń wiecie... TVP2, Polsat, Tvn itd... taka sytuacja ;D Nie wiem co wybrać :C
Ok do napisania!
Lenka ♥

1 komentarz:

  1. Ja wybieram Polsat :P hahah :P A tak serio, to robię domówkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3