niedziela, 29 grudnia 2013

Ciekawe fryzurki

Dzieńdobrywieczór!
Przywitanko zapożyczone od VlogMateusza. Sorry Mateusz ;)!
Dziś byłam na lodowiskuu! Zresztą jak i wczoraj. Lecz wczoraj tylko na półgodziny bo nie miałam pojęcia,że o 14 była przerwa godzinna ;_; ale cóż poszłam z Oleństwem <tak będę Cię tak nazywać buhaha> do Mc'a. Wiecie... spalać kalorie po świętach ;)!
Ja zamówiłam Cheeseburgera, snackwrapa, małą colę. A potem jeszcze dodatkowo Mc'flurry (lion&karmel♥) Mówcie co chcecie ale lodowisko jest wyczerpujące ;) A dziś byliśmy w czwóreczkę i było świetnie. Chociaż brakowało tak pewnej osoby... No ale cóż. Nauczyłam się jeździiić! To znaczy chyba ;D na lodzie utrzymać i poruszać się mogę ale Olinek mówi ,że mam się jakoś tam inaczej odpychać, a co jej będę słuchać, c'nie? <też Cie kocham!♥>
No ok to koniec o mnie. Teraz kilka tutoriali na fajne fryzurki ;)





Szkoda,że nie jestem utalentowana w dziedzinie fryzjerstwa ;_;.






A ja kupiłam za gruby wypełniacz :C Mój talent...


KOCHAM!


Moje krótkie włosy... no me gusta :C






Kocham♥Kocham♥Kocham♥Kocham♥Kocham♥Kocham♥Kocham♥Kocham♥Kocham♥Kocham♥
Kocham♥Kocham♥Kocham♥Kocham♥Kocham♥Kocham♥Kocham♥Kocham♥Kocham♥Kocham♥


Idealna na lato *_*

ouu!



kocham warkocze na bok♥ Chociaż jestem przewrażliwiona i gdy mam go np. w szkole to na każdej przerwie poprawiam ;p.

Kocham takie fryzury lecz talentu do fryzur to ja nie mam a tym bardziej cierpliwości ^_^

A! I jeszcze jedno http://filing.pl/ ta stronka jest super!♥ niektóre rzeczy na niej mnie rozwalają ;D fakty o "Kevin sam w domu" rządzą! :D

Znacie może jakiegoś wykonawcę podobnego do KaeNa? Wiem,że każdy ma swój niepowtarzalny styl ale chciałabym czegoś posłuchać! Swoją drogą KaeN rządzi! (Oczywiście Nirvana i AC/DC także chociaż nie mogę tego porównywać do KaeN'a :C ) 

Buziaki i miłego <przed>wieczorku ;)
Lenka






3 komentarze:

  1. Ja jutro jadę na lodowisko :3
    Lubię się bawić z fryzurami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te wszystkie fryzury, ale niektóre takie skomplikowane ;-) At a fryzurka z ta skarpeta najlepsza. Ale ja mam znaczne ułatwienie sprawy, ponieważ jestem w posiadaniu wypełniacza :D
    Haha :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te fryzurki, ale ich nie umiem wykonać chociaż jest do nich instrukcja :D

    Zapraszam do skomentowania nowej notki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3