sobota, 20 lipca 2013

Opisy! <333

Hey!
Teraz coś czego na blogu daawno nie było a mianowicie opisy. Chciałabym jeszcze Was poprosić o to byście przypomnieli mi np. o tagach albo obserwowaniach. Które miałam zrobić a zapomniałam . Przepraszam i postaram się wszystko nadrobić ;***


Kłopot polega na tym, że choć można zamknąć oczy, nie da się zamknąć myśli…
” Przyjaźń ” to nie słowo ani relacja. To cicha obietnica, która mówi : byłem, jestem i będę przy Tobie w każdej chwili w której będziesz mnie potrzebować .
Każdy ma jakieś wady i zalety. Nie ocenia się ludzi po tym co robią i jak wyglądają, tylko po tym jaki mają charakter.
Uwielbiam luźne spodnie, trampki, rap, miętowe landryki, nieprzyzwoite zachowanie, przekleństwa… no i gdzie mi tu wyjeżdżasz z ‚księżniczką’ ?
Kiedy masz wsparcie, żadna porażka nie jest w stanie ściągnąć Cie na samo dno.
Istnieje tylko jedna rzecz, do której ludzie nigdy się nie przyzwyczają – to samotność. Mało tego, z każdym dniem będzie ona coraz bardziej krzyczała w twojej duszy i domagała się egzekucji w czyichś czułych objęciach. Uśmiech na twojej twarzy wcale nie przedstawia radości, tylko sentymentalny powrót do dni, w których faktycznie był jeszcze jakiś sens wykonywania tego gestu.


Przeczytałam całe nasze archiwum na gadu . Zarówno miłe rozmowy jak i wspólne kłótnie . Czułe pożegnania i żarty .Brakuje mi tego, brakuje mi Ciebie . tęsknie ♥.
- Najgorsze jest gdy odtrącasz na prawdę fajnego faceta,
bo w głowie masz frajera, który Cię zranił. 

Mówi się, że potrzeba tylko jednej minuty, żeby kogoś zauważyć, jednej godziny, żeby go ocenić i jednego dnia, żeby polubić, ale całego życia, by go później zapomnieć...


Są dni, są chwile, są ludzie i debile.


'

Do kartkówki trzeba dwojga, jeden pisze drugi ściąga.

 "Mów kiedy do mnie milczysz".

Czasem krążymy obok szyby szczęścia, nie widząc jej, by w najmniej spodziewanym momencie rozbić sobie o nią nos... :)

Okej!
Mam nadzieję,że się podobało ♥
Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3