piątek, 5 lipca 2013

Sukienka i inspiracje ;)

Hej!

Dziś byłam na wakacyjnych zajęciach w moim mieście. Było świetnie!!!

W komentarzu pod poprzednią notką poprosiliście bym pokazała sukienkę którą kupiłam:
UWAGA! Zdjęcie nie jest zbyt ładne i nie pokazuje jej "z ładnej strony"



Chciałam taką delikatną, letnią i przewiewną... Mi się podoba! ;)
Ale Wam na tym zdjęciu się pewnie nie spodoba ;c ale nie miałam warunków bo się ciemno robi i zaraz będzie burza z gwałtownymi ulewami :C.


A teraz może inspiracje :






































Jak spędzacie czas w tym tygodniu? U mnie cały tydzień oprócz poniedziałku i wtorku mają być straszliwe burze ;cccc.

Papa c;
Lenka


2 komentarze:

  1. Coś to zdjęcie sukienki się nie wczytuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo. Lenka, możesz wstawić jeszcze raz?

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3