sobota, 27 lipca 2013

TAG : 20 pytań!

Hej!
W tej notce znajdziecie odpowiedzi na pytania z tagu "20 pytań".
Tag został stworzony przez Hanię ;*  przez którą zostałam także otagowana ;)
Dziękuję <33 data-blogger-escaped-br="">
Zasady

Jest 20 pytań.
Dodaj jedno swoje!
Otaguj 6 osób.


PYTANIAA!


1. Czemu prowadzisz bloga?
JA: Bloga zaczęłam prowadzić bo mi się nudziło, poza tym chciałam poznawać ludzi, dzielić się z innymi moimi przemyśleniami oraz pomysłami. Lubię modę a dzięki temu blogowi poszerzam także swoją wiedzę modową i rozwijam swoje hobby którymi są m.in: BLOG ♥ i moda ♥ ♥ . 

2. Kto wie o Twoim blogu?
JA: O blogu wie tylko moja najnajnajnaj-bliższa ;p rodzina czyli rodzice i brat oraz kilkoro znajomych.

3. Jakie blogi czytasz? 
JA: Różne i różniejsze ;) Głównie kosmetykowe ale jest też dużo blogów pamiętnikowych oraz o szerokiej tematyce ;))) .

4.Czy chciałabyś zmienić coś w swoim blogu?
JA: Na razie chyba nie... NO! Może tło ;)

5. Czy inspirujesz się innymi blogami?
JA: Tak! Zresztą jak chyba znaczna większość nas- bloggerek .

6. Do jakiej liczby obserwatorów dążysz?
JA: Jak największej ;>

7. O której godzinie wstajesz w wakacje, a o której się kładziesz?
JA: Wstaję między 7-10 (wiem wiem 3 godziny troszkę dużo :D)  A kładę się ... i tu w zasadzie nie wiem co napisać ponieważ do łóżka kładę się koło 21 (rzaaadko, to tylko dlatego,że później do późna oglądam trudne sprawy na telefonie XDDD) a 23 (skrajność) a zasypiam 23-24-01 :D

8. Sukienki vs. spodnie?
JA: Zależy od okazji.

9. Jakie filmy najczęściej oglądasz?
JA: Zazwyczaj komedie romantyczne, familijne czy komedie ale nie gardzę kreskówkami i bajkami ;D

10. Piszesz piórem czy długopisem?
JA: Długopisem, jedyne pióro zepsułam drugiego nie chce mi się kupować ;p

11. Czy wybierasz się na studia? Jeśli tak, to powiedz jakie.
JA: Obecnie w głowie mam mętlik. Na studia pójdę na 100000% to więcej niż pewne. Ale nie wiem na jakie od zawsze marzyłam o pedagogice na Uniwersytecie Jagiellońskim ♥ Teraz myślę o Prawie, studiach policyjnych. 

12. Czy często malujesz paznokcie?
JA:W zasadzie kiedy tylko mam okazję chodź na takie zwykłe 2-dniowe weekendy to rzadko :]

13. Matematyka vs. Polski?
JA: Polski!!!! Nie że mam coś do matematyki ale wolę pisać,czytać itd :)

14. Czego uczy Twój ulubiony nauczyciel?
JA: O matko. Trudne pytanie ale chyba plastyki. 

15. Jaką masz teraz tapetę na komputerze?
JA: To komputer brata... O matko... ja XD 

16. Lubisz czytać lektury szkolne? 
JA: Tak

17. Kitka vs. kok?
JA: Kok ♥

18. Trampki vs. baleriny?
JA: Nie wiem, zależy ;p

19. Lubisz swoją klasę?
JA: Są bardzo głupi! Ale kocham ich i nie wiem co bym bez nich zrobiła ♥ ♥ ♥

20. Jaki sport na lato?
JA: Basketball ♥

PYTANIE ODE MNIE

Twoje codzienne wakacyjne OOTD too..?
JA: Shorty koszulka z krótkim rękawem lub bokserka oraz trampki albo sandały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3