wtorek, 22 października 2013

BAD DAY!

Hej!
Od wczoraj mój dzień (wiem ,wiem WTF...)jest zły!
Na sam począteczek wczoraj późnym wieczorem dowiedziałam się,że moja babcia jest w szpitalu ;CC.
;( .... Jest źle.
Dzisiaj na konkursie z polaka brakło mi czasu i jeszcze pokłóciłam się z koleżanką...
Masakra....
Już mam dość po prostu szkoda,że nie ma replay


Dokładnie...

To jest po prostu jakaś masakra .

Ale kolejna wiadomość chyba zasilę szeregi (treble proszę...) Kwiatonators :)

Na razie nie jesteśmy tak bardzo popularne jak directioners czy belibers ale to się zmieni :)




<3

Jakby ktoś nie wiedział to jest Dawid Kwiatkowski :)!!!






___________________


a ja czasem po prostu mam wrażenie ,że



;c
Dobra ja już idę, przepraszam ale nie wiem kiedy będzie kolejna notka, czasu mało,nauki dużo a życie przytłacza... ;c

Pa!
Lenka ;(





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3