piątek, 25 października 2013

WYCIECZKA

Hej!
Przepraszam ,że nie pisałam postów ale w tym roku szkolnym jestem strasznie zabiegana i nawet czasem nie zdążę włączyć lapka ;c.

A więc dziś byłam na wycieczce, wyjazd o 7:40 . Pewnie wyjechaliśmy później. Ogólnie najfajniejsze były jazdy autobusem ale niestety to tylko godzina może 1,5 ;c

Ekipa była świetna! Może z 40 osób... "Kłóciliśmy" się z kolegami z tyłu.. i w ogóle było spoko!
Niestety musieliśmy wysiadać na "Spotkanie z Astronomią" pierwsza część była według mnie dosyć nudna, druga taka sobie. Fajne były też przerwy! Albo kiedy dziewczynom odwalało i rzucały popcornem :D
Ja już go rozdawałam bo nie mogłam go dokończyć. A moja przyjaciółka wysypała pełny kubełek... geniusz po prostu... geniusz!!!
Niestety zdjęć nie mam ;c Powrót zleciał BARDZO szybko głównie dlatego ,że było jeszcze więcej odpałów. np. mój "wnuczek" zabierał mi telefon a ja zastawiałam koleżankę za jej szalik który zabrał jej kolega :D
Bardzo chętnie bym ją powtórzyła!!!

Na tym kończę relację z wycieczki a zaraz wracam z drugim postem!

Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3