wtorek, 29 października 2013

O! Piski ^^

Ahoj!
Na sam początek coś pięknego *_* 



Tak to jest pięęęeekne cuuuuuuudowne i wzruuuuuuuuuuuuszające (Lenka nie umie stosować przecinków, nie są stylowe XD) 

A ja jestem chora, super! Dla Was to może i dobrze... przynajmniej wcześniej będą notki :D

Więc dziś przedstawię Wam łopisy,HEJ!

Dawno ich nie było więc zapraszam ! (Wiem,wiem tytuł JEST dziwny XD)


I ten dylemat mając Jego numer telefonu i nie wiedzieć czy napisać czy dać sobie spokój.. 


Na samą myśl o tobie, ściska mnie w żołądku, nie mogę wziąć oddechu, robię się czerwona na twarzy i śmieję się jak głupia.


Teraz oczekujesz że będzie jak kiedyś, gdzie byłaś gdy to ja o to błagałam?


Mimo to, że nas już nie ma to zawsze możesz na mnie liczyć, bo ja w przeciwieństwie do Ciebie dotrzymuje obietnic. 


Nie po to zrywam kartki z kalendarza, by zrozumieć,że nie znajdę dnia, gdy będziemy razem.


To nie ty siedziałeś całą noc zakryty kołdrą, ze łzami w oczach i telefonem w ręku mając nadzieję, że może jednak dzisiaj piłeś i może sobie o mnie przypomniałeś i może zadzwonisz...


-Idziesz ze mną.? 
-Tak. 
-Ale nie wiesz dokąd. 
-Wiem, że z tobą.



Uwielbiam Ci odmawiać. Nie masz pojęcia jaka zabawna jest Twoja zdziwiona mina.


Nie oczekuję wiele.! Praktycznie nic od Ciebie nie chce... Chce jednego... Chce abyś mnie przytulił i powiedział " jesteś dla mnie ważna mała.. " 


Zaufania nie odbudujesz jedym ''przepraszam'' . 


Mózg to fajna sprawa, szkoda, że go nie masz.


Naiwna . Znalazła czterolistną koniczynkę i myślała , że będzie szczęśliwa . Tak więc pobiegła do niego i powiedziała jak go bardzo kocha.  On odszedł z zapłakanymi od śmiechu oczyma .


Pozwolę Ci odejść. Pozwolę. Ale najpierw patrząc mi prosto w oczy, wykrzycz, że nic nie znaczę.Pozwolę , jeżeli mi udowodnisz, że postępujesz zgodnie z sercem, że nie stawiasz się mu na przeciw ze względu na swoją chorą dumę, tym samym odbierając mi szansę na szczęście.



Image and video hosting by TinyPic
-Jak tam twoje serce?
-Pika,pika!

 Potrzebny mi tylko ktoś kto powie "wierzę w Ciebie".

Image and video hosting by TinyPic

-Jakie jest twoje największe marzenie?
-Dotknąć nieba.
-Przecież to niemożliwe.
-Marzenie nie musi być możliwe bo dzięki temu jest marzeniem.


Image and video hosting by TinyPic

-Widzisz?
-Ale co? 
-Szczęście ucieka.
- To je goń <3

Image and video hosting by TinyPic

-Dlaczego płaczesz? 
-Zgubiłam instrukcję. 
-Do czego? 
-Do życia.. 


Uwielbiam ten stan, kiedy mam słuchawki w uszach i jedyne czym się przejmuję to to, czy da się jeszcze pogłośnić.♫


I to kiedy idziesz przez ulicę z słuchawkami w uszach słuchając muzyki na maksa,śmiejąc się jak wariatka i nic Cię nie obchodzi,że masz problemy a ludzie się gapią! <-- (moje na własnych doświadczeniach :D)

Bo przyjaciel to prawdziwy skarb, maluje nam świat tysiącami Barw 



Mam nadzieję,że Wam się podobały (co za git czcionka :D) 
Chcecie więcej?
Lenka






3 komentarze:

  1. MAM TALENT ♥ !!jeju za każdym razem oglądając ten filmik po prostu płaczę..!! Niesamowity pomysł !!

    +Zapraszam do siebie -> nowa kampania reklamowa !!

    Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3