sobota, 5 października 2013

Wolontariat + super wiadomość!

Hej!
Więc dziś byłam w "Biedronce" na akcji "podziel się posiłkiem " czyli Zbiórka żywności dla biednych dzieci. Byłam wolontariuszką i muszę przyznać ,że to iż byłam pierwszy raz było wielkim błędem! Wiele się nie narobiliśmy a pomogliśmy ;) (Chociaż wcześniej nie wiedziałam ,że można się zgłosić do tego typu akcji) ZACHĘCAM WIĘC WSZYSTKICH GORĄCO DO UDZIAŁU. Jeśli nie jako wolontariusz to robiąc sobotnie zakupy weź do wózka jeden lub więcej np. makaron i pomóż innym! Akcja jest od wczoraj ( czyli trwa 4-5.10.13r.) Z tego co wiem wolontariusze będą do 19:00 . Dać można np. makaron, ryż, soki, słodycze, przecier, odżywki dla dzieci , kukurydzę i wiele przeróżniejszych rzeczy. Ok to tyle o tej akcji. Ale jeszcze :http://www.siedlce.pl/index.php?option=16&action=news_show&news_id=2125 znalazłam coś takiego (nie, nie mieszkam  w Siedlcach chodzi o reguły :D)

http://bankizywnosci.pl/lista-2013/

I kolejna super wiadomość! 
Wracam! Jeszcze nie dziś ale w ciągu ok. tygodnia! Ponieważ wtedy dostanę laptopa!!!!

Zostawiam Was z tą miłą wiadomością ;)
Cieszycie się, co myślicie o akcji???
Całuję gorąco!
Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3