czwartek, 10 października 2013

Jak ozdobić.... poduszki?

Dobry wesoły kostek, można?

Każdy z nas ma w swoim domu chociaż jedną poduszkę. Ja należę do tych osób które muszą mieć dużo poduszek i koniecznie jaśka ( jasiek love ♥)


A więc jeśli chcesz jakoś odświeżyć, ozdobić swój pokój/ możesz użyć do tego celu poduszek!\

Ja podam na przykładzie wyżej wymienionego p.Jasia :D
Kupujemy poduszk(ę/i) np. w biedronce (czasem są takie disneyowskie po 10 zł) , ikei , w jysku też są.

a teraz kilka sposobów


Kupujemy marker do tkanin i "wzornik do literek" chyba i piszemy tekst.


Tu poproście o pomoc mamy, babcie, ciocie, siostry... Szyjecie poszewkę i wycinacie z filcu płatki które "kształtujecie" i przyszywacie :)



Tak jak widzicie z delikatnego materiału wycinacie płatki i formujecie kwiatki następnie przyszywacie.




I jeszcze takie tam moje inteligentne pomysły z painta,








Wystarczy wpisać sobie w google "poduszki DIY" lub "ciekawe poduszki" i już dostaniecie pomysł!

Co o tym myślicie?
Ja jak na razie mam 1 ozdobną :D Taką samą jak zasłony ^^ - twórcze ;*

Zostaję z Wami myślami!
Lenka

3 komentarze:

  1. Jeju jakie fajne te z kwiatami! Świetny post <3

    hania-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta z literkami jest świetna :D super post :3
    Ja normalnie śpię na 4 jaśkach xDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe pomysły. ;d
    Wszystkie są genialne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3