piątek, 29 listopada 2013

Andrzejkowo/20 pytań o mnie!

Hej!
Przepraszam,że nie pisałam znów. Ale mam straszne zamieszanie ;c
Wczoraj byłam na dyskotece andrzejkowej napiszę tylko jedno BYŁO CUDOWNIE!!! 
Mniejsza o to,że z wróżb wyszło,że będę zamężną, bogatą zakonnicą z wielkim domem i nieszczęśliwą pierwszą miłością (prawdziwą znajdę dopiero po urlopie w Irlandii ) XDDD ach...

1.Jak masz na imię?
Magdalena ;o
2.Ulubiony kolor?
Żółty i fioletowy :)
3.Masz jakieś zwierzę?
Niestety niee ;c
4.Masz chłopaka?
Nie, bo jeszcze nie chcę ;d
5.Ulubiony przedmiot w szkole?
Informatyka i matematyka ;o (dziwnee)
6.Kim chcesz zostać w przyszłości?
Jeszcze tydzień temu chciałam zostać policjantką XD Strasznie szybko się to zmienia no ale cóż myślę,że na takie decyzje mam jeszcze czas teraz chciałabym zostać dermatologiem kosmetycznym (nie wiem jak nazywa się taki zawód ale coś w rodzaju chemiczki która robi kosmetyki lub perfumy) albo stylistką :)
7.Masz rodzeństwo?
Mam brata :D
8.Gdzie byś chciała wyjechać na kilka lat?
UK <3
9.Masz GG ,Skype , Facebooka?
Mam wszystko ;D
10.Masz najlepszą przyjaciółkę?Jej imię? 
Mam! Ale i tak nie czyta tego bloga <chyba> jeśli tu jesteś Olinno to to wyłącz natychmiast!!! 
11.Jak się ubierasz w zimę a jak w lato?
W zimę preferuję jeansy, koszulkę z długim rękawem i sweter lub ciepłą bluzę, a w lato krótkie spodenki i bokserkę :)
12.Ulubiona marka kosmetyków?
Ziaja,Nivea :D (nie chce mi się iść sprawdzić ;d)
13.Rzecz bez której się nie obejdziesz?
Telefon (niestety teraz mam cegłę ) ;cc
14.Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Dawid Kwiatkowski ii już sama nie wiem :D
15.Ulubiony aktor/aktorka ?
Nie wiem ;c może Jakub Wesołowski?
16.Ulubiona książka?
"Angus,stringi i przytulanki"
17.Ulubiona marka sklepu z ubraniami?
Cropp, Butik , Deichmann, Reserved, H&M, Zara.
18.Ulubiona marka butów?
Boti :D Nie no do butów nie przykuwam aż takiej uwagi więc nie mam a może Vans?
19.Twój wzrost i rozmiar buta?
157 cm (niska ;cc) rozmiar buta : 39 ^^ :D
20.Twoje hobby?
Czytanie, śpiew, muzyka, blogowanie :D

Przepraszam,że dopiero teraz ;c Mam nadzieję ,że choć odrobinkę się podobało. 
Wasza Lenka :*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3