sobota, 9 listopada 2013

Sukienki bez ramiączek!

Hello!
Stwierdzam,że jeden z nowo poznanych filmów nawet dosyć pozytywnie na mnie wpływa ;)
Niestety troszkę dzięki niemu mam też pozytywnego doła ;p . (czyli lekka deprecha z miłego powodu ;) )

Tytułu nie podam ale wstawię za to fotkę :



albo więcej?







KOOOOOOOOOOOCHAM <333
Czy już wiecie jaki to film? Lubicie go? Ja oglądałam go wczoraj, ok 16 i jeszcze koło 22 ale chciało mi się spać w trakcie więc dzisiaj oglądałam resztę,przed chwilą. Dobrze,że to zrobiłam bo wczoraj mi się myliły już postaci :D Ale kocham ten film <3333




Ogólnie jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem, zupełnie się tego nie spodziewałam C;



A Ultraviolet słyszeliście? *_*

KOCHAMkochamKOCHAMkochamKOCHAMkochamKOCHAMkochamKOCHAMkocham ;*

THIS IS BEST MOVIE EVER! ;p

-_-_-_-_-_-_

Pewnie dowiedzieliście się już o "śmierci" Maćka Musiała?
Ja przed chwilą... Spokojnie! To tylko żart mediów naprawdę oni już nie mają z czego żartować -,-!!!
http://www.pudelek.pl/artykul/60726/straszny_zart_usmiercili_musiala/

A ja nie mogę się otrząsnąć po tym filmie ;D Nadal mi się ryjek śmieje ;ppp. KOCHAM!!!
Ale bądź co bądź ale oni byli słodcy :* <33333

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Zupełnie nie miałam pomysłu na ten post ale zainspirowana filmem (;p)
Pomyślałam o sukienkach bez ramiączek, piękne prawda? :D


Sorki za jakość,chciałam tylko pokazać!

Ok, to teraz te które my możemy kupić,okay? :*

H&M
199zł

( to się chyba nazywa sukienka bandeau ;D Nawet nie wiedziałam :) )

H&M
149,90zł

H&M
199zł
(albo jednak bez ramiączek?!)

FASHION DRESS knitted, Burnt Olive, 38
TALLY WEIL
9,99 

Esprit (ta i poniższe)
99,99 €

99,99 €

129,99 €

99,99€


99,99€

89,99 €

99,99€

99,99€

Esprit / soft tulle dress with rhinestones
99,99 €

79,99€

89,99€

99,99€


Wy macie jakieś sukienki bez ramiączek? Oglądałyście ten film ^^?
Lenka ;*

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3