niedziela, 17 listopada 2013

Po przemyśleniach!

Siemka!
Przepraszam Was,że jakiś tydzień nie było postów... ale myślę,że ta przerwa dobrze mi zrobiła :) Nabrałam dystansu do tego całego przedsięwzięcia :D.

Myślę... a właściwie z przykrością muszę oznajmić,że notki nie będą pojawiały się tak często jak dotychczas jednak myślę ,że przynajmniej 3 w tygodniu to takie minimum ale pewnie będzie ich ok 4-5 : )
Po prostu doszłam do wniosku,że za bardzo się uzależniłam od laptopa i internetu przez co zaniedbuję swoich przyjaciół, rodzinę , obowiązki po prostu ŻYCIE :C

A więc już nie będzie takich częstych notek :C Ale myślę,że przez to będą ciekawsze:)

DZIŚ obrazki,ale za to myślę,że lepsze niż zwykle :)

SnowflakesWaiting for Christmas
(1) Likes | TumblrWinter Is Coming! ❄️⛄️ | via Tumblr


1.O tak zdecydowanie :) 2. Cuda :D myślę o takich w pokoju, oczywiście na święta 3.JA CHCĘ TAM BYĆ!!! 4. Znalazłam przepis <3 Robię na święta <3!

Cute
... na Hairstyles - Zszywka.pl
Nails
cool

1.Ładna *_* :D 2. Słodkie <3 3. Fajne szkoda,że nie mam takiego talentu;c 4. Super <3

tak właśnie.tak właśnie.tak właśnie.tak właśnie.

TAK, to wszystko to najszczersza prawda ;c

tak właśnie.eemm..tak właśnie.napis true

:)


The Naughty & Nice List | via TumblrFood
UntitledDog

Słodkościi <3333


Кофе | Какао | 21 фотографияForever Dreaming | via Tumblr
WallpapersWide.com | Christmas HD Desktop Wallpapers for Widescreen, High Definition, Mobile | Page 18www.klaoudyna.tumblr.com ♥ ♥
Φωτογραφίες του χρήστη stelios... - stelios parliaros-syntages | FacebookКофе | Какао | 21 фотография

WIEM,ŻE JESTEŚ GŁODNA <3!

tak właśnie.in-the-shadow
REDFood

Wypisz wymaluj mój brat XD


Source: tumblr

bellatorbellator
Daria9090Hooch

Naturalnie :)


Mam nadzieję,że choć troszkę Wam się podobało! <3

3majcie się!
Lenka
PS: Proszę,nie myślcie tylko,że Was olewam . Ja po prostu potrzebuję trochę czasu dla siebie :)

2 komentarze:

  1. Szkoda, ale Cię rozumiem. Jednak ja mam odwrotnie. Ostatnio tylko nauka, bez laptopa :c

    Świetne te obrazki <3 KOCHAM ŚWIĘTA I ZIMĘ I WSZYSTKO TAKIE TAKIE <3

    http://anioli.blogspot.com/2013/11/before-i-die-1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, no ale ogarniam :)
    super obrazki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3