piątek, 1 listopada 2013

Simsy! ;3

Hej!
Ostatnio (czytaj od dwóch dni) bardzo spodobały mi się simsy ;3 (the sims 3)
No i postanowiłam,że napiszę coś o nich i o moich simach. A właściwie przede wszystkim o moich simach.
(Jeśli chcecie moglibyśmy zrobić simsową serię ^^) Tylko trochę się boję żebym się nie uzależniła ale.. zacznie się szkoła simsy się skończą ;c.

A więc: mój dom jest jednopiętrowy (dobudowałam pierwsze piętro).
I piętro jest stare, zmieniłam tylko kilka rzeczy ale chyba muszę zrobić tam remont bo jest obrzydliwie ;3
Drugie piętro jest jasne i przejrzyste podoba mi się :)
Mam jeszcze dobudowany taras bo rano moja simka miała ślub :D
Tak wygląda moja działeczka: P

Tu mniej więcej opisane co tam jest

i I piętro :) To kwadratowe dziwne to taras od dołu ;D

Jak chcecie mogę nagrać filmik czy coś albo napisać notkę w formie poradnika albo po prostu taka jak ta :)
Przepraszam ,że jest tak późno i taka dziwna ale:
1.Miałam na dziś inne plany względem notki
2.To ma być taka notka "testowa"

WIĘC BARDZO WAS PROSZĘ NAPISZCIE W KOMENTARZU CZY CHCECIE COŚ TAKIEGO CZY NIE, MOŻE BYĆ Z ANONIMA ;d!

Całuski ;*
Lenka

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3