piątek, 8 listopada 2013

Music is my life!

Siemaa ;*

Dzisiaj znów próbowałam robić DIY ale szperałam,szperałam i zrobiłam... kalendarz adwentowy XD.

i to nie do końca ;P . Bo wszystko narysowałam zrobiłam, pokolorowałam pięknie ładnie ale nie wycięłam (w moim domu panuje złodziej nożyczek)! Mi akurat jeszcze nigdy nic tak nie ginęło jak nożyczki :D miałam już chyba z ponad 20 par :DDD

Właśnie przed chwilą (teraz ) szukałam sobie DIY i znalazłam portal kawusia.pl

Pokażę Wam kilka fajnych obrazków stamtąd ;D
(I jeszcze przy okazji łapcie!)

Słucham sobie tego dziś ;>>>

Uzależnienie...

Związek
haha ;pp

Dzień dobry!
taaaki słodziuch! ;*

I am Panda

Racja...można i tak <3

Wredna kaloria

Nie da się cofnąć czasu...
;c

Kolory tęczy
lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove! ♥ *_*

Nie zastanawiaj się....
Do mnie zawsze ;)

Miejsce kobiety jest w kuchni
Nareszcie coś sensownego ;)

Rainbow
hahaaah XD

Do kobiety dzwoni się dwa razy
;p

I miss you

Buziaczki dla wszystkich

True...
Mówię coś innego ;c

Choć nie
Dear school, i hate you ;)
Dear friends i love you ;*

Dziękuję że jesteś...

Marzenia

Co robisz?
Mój plan na dzisiaj


Zaufanie
Niestety ;c

Szybciej niż FBI
Zapamiętajcie sobie to ;D

Interesujące życie
też prawda ;p

7 cudów świata
:)

Bądź na zawsze...
Najświętsza prawda... niestety..

Tęsknota
c;

Miałaś taki moment?

Być jak panda




Chyba polubię Bruno  Marsa ^^

Sajo nara ;d

Lenka






1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3