poniedziałek, 21 stycznia 2013

Co powiecie na...fryzki :p

Hej!
Dziś gdy przeczytałam komentarze naszła mnie myśl na notkę o ładnych fryzurach pasujących do sukienek bez ramiączek wpadłam na ten pomysł przy komentarzu Marzenia się spełniają :) .
A co do komentarza Kiry wcale nie trzeba mieć ciemniejszych ramion jeżeli ty masz jasne to wystarczy dobrać ładnie komponującą się sukienkę :) Albo samoopalacz :c ale lepiej jest dobrać sukienkę : ) Lub...bolerko !

Ok to tyle teraz fryzurki :
          ___________________________________________________________________












___________________________________________________________

Mam nadzieję,że dodałam dobre fryzurki???

Przypominajka:
A więc pamiętacie jak pisałam ,że mogę zrobić notkę na temat wybrany przez Was? Albo odpowiedzieć na pytania itd.
Więc jeśli macie do mnie jakieś pytania obojętnie ( od mody przez wszystkie tematy do np.partnerowania blogów? ) postaram się odpowiedzieć na wasze pytania :) Albo może masz pomysł na jakąś notkę którą chciałbyś/chciałabyś przeczytać? Jeśli tak to napisz w komentarzu , zakładce PYTANIA lub na jeden z kontaktów podanych w tejże zakładce ;) . 

Pozdrawiam
Lenka :*

2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award! Szczegóły u mnie, w zakładce Liebster Blog Award! Pozdrawiam!
    pyskara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 fryz śliczny <3
    + Obserwuję i liczę na to samo :*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3