niedziela, 20 stycznia 2013

Sukienki bez ramiączek....

Hej!
Dziś napiszę o sukienkach bez ramiączek :) Które są świetne!... jak byłam mała i oglądałam te wszystkie filmy o księżniczkach balach itd. często jak girl szła na bal była ubrana w sukienkę bez ramiączek wtedy mi się spodobały a potem już jakoś poszło i po prostu mi się podobają :)
choćby tu :D
A tam! Po prostu są fajne i tyle! Fajnie do nich pasują bolerka <3
I tu tak parę przykładów:
SUKIENKA Z ZAKŁADKAMI
Zara
79,90zł
SUKIENKA ZE WSTAWKĄ NA BOKU
Zara
99,90zł
Bershka
59,90zł
Bershka
59,90zł
Bershka
159,00zł
Top Secret
139,99zł


A Wam podobają się takie sukienki???? Bo mi bardzo!

Lenka

Jeszcze piosenka na pogodę ;)


2 komentarze:

  1. Świetne są, ale trzeba mieć ładne ramiona, moje na przykład może i są bardzo szczupłe, ale też strasznie blade, co nie wygląda ładnie.
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też podobają mi się sukienki bez ramiączek, ale wtedy trzeba dobrać pasującą fryzurę, bo nie każdemu jest ładnie w takiej sukience, niestety... ale i tak są śliczne, te w Twoim poście i wiele innych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3