środa, 2 stycznia 2013

Wyniki ankiety

Hej!
Mam coś dla Was :) 
Coś a mianowicie wyniki ankiety:
Na pewno ją widzieliście :) 
Według tej ankiety pozostało jeszcze 4727 dni do zakończenia ankiety (WTF?!)
Jak wcześniej pisałam ankieta zakończyła się 24.12.2012r. jednak dałam Wam jeszcze kilka dni :)
oto pozycje : 

i bardziej widoczne wyniki




Okey,okey już wyniki : 
projekt denko
  1 (16%)
przegląd gazet
  0 (0%)
moda
  2 (33%)
plotki
  0 (0%)
recenzja telefonu
  0 (0%)
Wakacje ;)
  1 (16%)
Święta
  1 (16%)
pomysły na aranżację wnętrz
  2 (33%)
o kosmetykach , pielęgnacji
  2 (33%)
pory roku - opisy podstawowe stylizacje itp.
  2 (33%)
śmieszne rzeczy teksty obrazki itp,
  1 (16%)
przegląd bestów komiksów itp.
  0 (0%)
pielęgnacja paznokci pomysły
  1 (16%)
fajne gadżety
  2 (33%)
"o mnie "
  1 (16%)
Wszystkie są beznadziejne
  1 (16%)
Wygrali : 
  1. (33%)
  • moda
  • ,pomysły na aranżację wnętrz 
  • ,o kosmetykach i pielęgnacji
  •  ,pory roku-opisy podstawowe stylizacje itp.,
  •  fajne gadżety

2.(16%)
  • projekt denko
  • Wakacje 
  • święta
  • śmieszne rzeczy teksty obrazki itp.
  • pielęgnacja paznokci pomysły
  • "o mnie"
  • Wszystkie są beznadziejne :)


3.(0%)
  • przegląd gazet
  • plotki
  • recenzja telefonu
  • przegląd bestów komixxów itp.
A Wam które podobały się najbardziej ? :D

Jeszcze macie piosenkę :)




INFORMACJA : Oczywiście notki będą realizowane myślę ,że po kolei (po głosach :) ) 

LENKA

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3