poniedziałek, 7 stycznia 2013

Pielęgnacja

Hej!
Przepraszam ,że nie pisałam ... nie było mnie 2 dni a ja się czuję jakby to była wieczność!
Tak więc : dzisiaj byłam w szkole było spoko, jak zawsze przypały... zwłaszcza na W-Fie :P .
Potem gorzej :c Dentysta! :C No ale ... przeżyłam w sumie...jest ok!
Dzisiejsza notka będzie raczej z internetu ponieważ ja właściwie nie używam kosmetyków....

Pielęgnacja cery:

Rano:

  • umyj dokładnie twarz wodą
  • umyj twarz żelem do mycia twarzy
  • przetrzyj tonikiem
  • nałóż krem matujący 
Wieczorem:
  • żel do mycia twarzy
  • przetrzyj tonikiem
  • nałóż krem matujący
  • raz/dwa razy w tygodniu maseczka oczyszczająca lub peeling
Jeśli masz poważny problem zgłoś się do dermatologa on Ci pomoże ;)

Po aktywności fizycznej oczyszczaj twarz letnią wodą!

Ciekawostka : Herbata z bratków polnych - wygładza cerę !

Chcesz sobie pomóc? :
  • nie wyciskaj pryszczy i zaskórników - to tylko Ci zaszkodzi jeśli to bardzo Ci przeszkadza udaj się na zabieg oczyszczania cery
  • Nie koncentruj się na twoim problemie np. ojej mam nowego pryszcza na pewno wszyscy go widzą! Nie! Baw się !Pamiętaj ,że stres to sprzymierzeniec trądziku!
  • zadbaj o regularny sen! Idź spać wcześniej za to wstanie np. o 6 rano nie sprawi Ci problemu!
  • Unikaj ciepłych kąpieli i natrysków. Musisz zrezygnować z sauny i solarium.
  • Zadbaj o kondycję fizyczną!Jogging,joga nie tylko wzmacniają ciało ale i umysł! Co ma wielkie znaczenie przy problemach ze skórą

Nie używaj nie sprawdzonych kosmetyków! A zwłaszcza tych które robisz sama! Jeżeli choć jeden składnik będzie nie taki to problem się pogłębi !
 A więc skorzystaj z tych rad mam nadzieję ,że choć trochę Ci one pomogą :)

Lenka
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3