piątek, 25 stycznia 2013

Fajne strony internetowe:


                                         Fajne/ ciekawe strony internetowe: 


Facebook- przyznajmy się sami tam spędzamy duuużo czasu ;D m.in. Czatujemy ze znajomymi, inni grają w gry (???) ,zaczepki <3 , foty, wydarzenia itd.  
 Besty - Nie wiem jak Wy ale ja je kocham  takie fajne obrazki które można wstawić na FB :) Właściwie nie wiem po co je oglądam ale tak mam ;P
Ask.fm - ludzie Cię pytają Ty odpowiadasz...
You Tube - muszę tłumaczyć????
Komixxy- Oglądasz fajne zabawne komixxy ;)
Blogger - Oczywiście :*:*  Piszesz czytasz komentujesz obserwujesz!

Fajne?
Lenka






2 komentarze:

  1. Oj tak, tak..
    Jestem chyba uzaleźniona od etgo..
    Em.. nie wzięłas pod uwagę jednej stronki.. Kwejk.pl
    Heh.. :p
    To cos jak besty, tylko lepsze.. :p
    Pozdr!
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na notkę.
    Tak, tak. ;) Masz całkowitą rację co do tych stron. Obserwuje i zapraszam do mnie.
    http://especialbloggerlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3