sobota, 12 stycznia 2013

Zima zima!!!




 Hej!


Śnieg spadł <3 Ja się cieszę !!!





 tak dziwnie to wyszło ale ok!
Wakacje!
Jak ja kocham wakacje!

A dziś co robić by się nie nudzić ? TOP 5

1.Załóż bloga
To dobry sposób by się nie nudzić i wyrazić siebie. Jeśli masz talent do pisania załóż bloga z opowiadaniami . Jeżeli lubisz pisać o sobie -załóż pamiętnik.Teraz blogi są dosłownie o wszystkim . Wystarczy mieć tylko dobry pomysł , chęć i troszeczkę czasu...





 2. Czytaj...lub pisz!
Lubisz czytać ? To świetnie nie muszę Cię nakłaniać. A może wręcz przeciwnie- nienawidzisz? A może po prostu trafiłaś na typ który Cię nie interesuje? Spytaj się pani w bibliotece o rodzaj który Cię interesuje przełam się !
Albo.. spróbuj własnych sił i stwórz coś swojego! A nuż Ci się uda.


3.Skype
Zarejestruj się na http://www.skype.com/intl/en/home a następnie pobierz skype. Może ktoś z twoich znajomych ma podobny problem i razem nie będziecie się nudzić ?







4. rysunki!
Narysuj lub namaluj coś! Niby nie masz talentu! Cicho bądź ! I spróbuj !!!










5.Film!
Oglądnij ciekawy film w TV , twój ulubiony serial lub po prostu film na komputerze. Polecam:
"Titanic" "Holiday" "Pamiętnik księżniczki" "50 pierwszych randek " "Kac Vegas" :P





Mam nadzieję ,że się spodobały :P

Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3