czwartek, 21 lutego 2013

Biżuteria z charakterem

Heyykaaa :*!
Dzisiaj pokażę Wam biżuterię z charakterkiem czyli oryginalniejszą biżuterię :) Zapraszam!

Podwójne pierścionki

Fajny i ładny dodatek jednak widzę minus.... niefunkcjonalność czynności które możecie wykonać z nim bez skrępowanych ruchów można policzyć na palcach u jednej ręki!






Łańcuchy : 
Tutaj trzeba wiedzieć kiedy można je założyć. Są fajnym dodatkiem ale nie do wszystkiego.




Kwadratowe bransoletki : 

Są fajnym dodatkiem , mi podobają się najbardziej w połączeniu z żakietem :)




Grube bransolety:
Są po prostu fajnym dodatkiem ;))





Kolczyki duże kółka:

Pasują do wszystkiego. Są idealnym dodatkiem, zwłaszcza do sukienek na ramiączkach lub bez.




Macie? Bo ja z tego nie mam tylko łańcucha i kwadratowej bransoletki :)))
Lenka

4 komentarze:

  1. Hm.. cóż.. Nie bardzo podobają mi się kwadratowe pierścionki, ale wąsy i te kolczyki to brałabym bez chwili zastanowienia. :p
    Pozdrawiam serdecznie ^^



    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog ogólnie mi się podoba, jednakże na Twoim miejscu zmieniłabym jakoś nagłówek, gdyż nie pasuje do tła. Co do notki, sądzę że powinnaś pisać bardziej rozbudowane zdania, np. zamiast ,,Są po prostu fajnym dodatkiem ;))" - ,,Dodatek ten jest bardzo oryginalny i popularny. Teraz często spotykamy się z takimi bransoletami i uważam, że są na prawdę fajnym dodatkiem! " Oczywiście to tylko propozycja.

    Nie miałam na celu obrażania Ciebie lub Twojego bloga, po prostu wyraziłam swoją opinię i co mogłabyś zmienić aby było lepiej.

    Pozdrawiam i zapraszam na moje blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam :) Bardzo dziękuję ;)))
      Wejdę :)
      Pozdrawiam również

      Usuń
  3. Chcesz poznać opinię Twego bloga napisaną przez specjalistów? Zapraszam:
    http://dziennik-ocen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3