sobota, 2 lutego 2013

Tapety!

Hej!
Wasza Lenka sobie siedzi ;))))))))) I nie wie o czym napisać ;0
Już wie ! Dosyć nietypowa notka. Nie widziałam jej na innych blogach a mianowcie tapety na pulpit, wiem,że sporo osób chciało by mieć ładną wyjątkową i pasującą do nich tapetę ale nie mogą jej znaleźć ja spróbuję Wam pomóc. Na początku moja tapeta którą zmieniłam 5 minut temu :
Psy, Suczka, Młode
pieski "wracające z przedszkola " :P

Króliczek, Słodki, Maluszek
zdjęcia Dwa, Jajka, Piknik

Danbo, Fotograf
zdjęcia Danbo, Puszka, Pieniądze
Pomocy, Gumka, Ludek
Schody, Do, Nieba
Yorkshire Terrier, Czerwony, Wózek
Przebiśniegi, Trawa, Wiosna
Jezioro, Chmury, Niebo, Islandia
Góry, Drzewa

Która najlepsza? A Wy jaką macie?

Pozdrawiam
Lenka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3