sobota, 23 lutego 2013

Lakier Magnetyczny

Heyyyyy!
Dziś chciałabym napisać Wam kilka słówek o fajnym patencie na ciekawe i szybkie paznokcie. Mianowicie o lakierze magnetycznym . Ja posiadam dwa i jestem zadowolona :) Nawet mam go teraz na paznokciach

Jak to się robi?
Bardzo prosto wystarczy pomalować paznokieć i przyłożyć magnes ( dostaniecie przy lakierze jeśli nie powiadomcie sprzedawcę) na  5 sec. (pisze na 5 sekund a ja i tak zawsze liczę do 35 ;) )
i gotowe! Postępujcie tak z  każdym paznokciem , uważajcie jednak by nie zadrzeć schnącego lakieru.
I obrazowo to wygląda TAK :


Jaki efekt ? Zależy od tego jaki wzorek/lakier kupiłaś ale najczęściej jest on taki


Ile kosztuje?
Myślę,że nie powinnyście się spodziewać ceny większej niż minimum 10 złotych.

Gdzie go kupić ?
Szczerze powiedziawszy to nie widziałam go w żadnej bardziej znanej firmie typu rossman czy natura . Ja kupiłam go w osiedlowym sklepie.

Ja jestem zadowolona, a Wy macie?
Lenka
Ps: Zastanawiam się czy założyć blogu instagrama twittera gadu gadu albo kanału na YT co wy na to???
Lenka

2 komentarze:

  1. wow... całkiem przydatne, fajne, takie i łatwo dostępne! Musze go mieć! Będę go mieć!
    Pozdrawiam serdecznie <3



    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kanał na YT?;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3