sobota, 16 lutego 2013

Hej!
Na początku chciałabym Wam bardzo baardzo podziękować za aż 5706 wyświetleń jak na razie i mam nadzieję ,że na tym nie skończycie ^^ ( przy okazji chcecie gadżet z licznikiem odwiedzin ? ).
Dziś byłam na zakupach (nawet ok spodnie i bluza ) i upiekłam  ciasto i rogaliki z marmoladą <3.
Teraz pokażę Wam bluzki z napisami - bardzo modne w lecie . Ja osobiście nie mam a Wy? Co do dostępności to musicie poszukać w swojej okolicy w jakiś sklepach bo obawiam  się ,że w sieciówce tego nie znajdziemy ;c   .
Oto kilka z nich :




'


'

Mnie podobają się średnio. Zależy od napisu. :) A Wam?
Są jeszcze z innymi napisami :D :




..... I ojtamowe !


(maluteńka adnotacja do my clasy :P pamiętacie w tamtym roku w czerwcu ? ):D

Lenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) KAŻDY mnie motywuje i skaczę ze szczęścia gdy go widzę :) Możesz być pewna ,że przeczytam twój komentarz :) Wchodzę na wasze blogi proszę jednak o choćby króciutką opinię na temat notki :)
Pozdrawiam <3